نحوه به اشتراک گذاری وی پی ان به وسیله هات اس پات در ویندوز 10

توجه : 

اول . در ابتدای این آموزش عرض کنم همانطور که میدانید برای استفاده از امکانات تلوزیون هوشمنددر ایران  نیاز به وی پی ان هست  یا دوستانی که میخواهند گوشی های هوشمند مشتری های خودشان را درست کنند و نیاز به VPN دارند این آموزش برای آن افراد ساخته شده 

دوم . در این آموزش از ویندوز 10 استفاده شده و در حد امکان از اخرین بیلد مایکروسافت استفاده کنید 

سوم. اگر از لپ تاپ استفاده میکنید سیستم شما مطمینن کارت شبکه وایرلس دارد  اگر از کامپیوتر دسکتاپ استفاده میکنید باید کارت شبکه وایرلس داشته باشید اگر ندارید میتونید از دانگلهای یو اس بی   وایرلس  استفاده کنید 

ساخت هات اسپات در ویندوز 10

وارد setting ویندوز خود شوید و Network & internet را انتخا کنید 

Setting>Network & internet>Mobile Hotspot

1. در سمت چپ موبایل هات اسپات را انتخاب کنید 

2 . دکمه هات اسپات را ON کنید تا سبز شود 

3 . با زدن دکمه Edit میتوانید نام هات اسپات و پسورد خود تغییر بدهید 


حالا وارد Change adapter options شوید 

Setting>Network & internet>Change adapter option

نکته : همانطور که میدانید اکثر وی پی ان ها دارای نرم افزارهای مختلف هستند این که از کجا بفهمید کدام کانکشن وی پی ان شما است وقتی دکمه کانکت وی پی ان خود را میزنید علامت ضربدر قرمز از زیر کانکشن از بین میرود. برای هات اسپات هم وقتی دکمه وصل شدن هات اسپات را میزنید کانکشن هات اسپات معلوم میشود " تمام این کانشکن ها در همین صفحه Change adapter options هستند "
روی کانکشن وی پی ان خود راست کلیک کنید  و Properties را انتخاب کنید

در پنجره Properties دکمه sharing را انتخاب کنید
مانند شکل زیر تیک اول رابزنید Allow other network user...
در نوار کر کره ایی پایین طبق توضیحاتی که در مورد کانکشنها خدمدتون عرض شد حتما کانکشن هات اسپات خود را انتخاب کنید  و Ok را بزنید 
نکته : در دفعات بعد نیاز به انجام همه این کارها نیست فقط ابتدا وی پی ان خود را روشن کنید همینجور که میدونید دکمه هات اسپات همونجایی هست که وقتی رو وایرلس خودتون کلیک میکنید !!!
برای استفاده در تلوزیون هوشمند دنبال وایرلس مودم خود نباشید بلکه در هنگام جستجو وایرلس دنبال کانکشن هات اسپات که ساختید باشید 

نظرات 7 + ارسال نظر
nnn سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 10:28 ق.ظ

به سیستممون ضرر نمی رسونه ؟

نخیر

امیر علی یکشنبه 28 دی‌ماه سال 1399 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام. من وقتی همه این کار هارو انجام میدم و شیر میشه. روی دستگاه دیگه وقتی وصل میشم سایت های فیلتر نشده میره ولی انگار خبری از فیلتر شکن نیست. از وقتی 3 ماه پیش لپتاپمو آپدیت کردم این مشکل به وجود اومده و توی آپدیتای قبلی مشکلی نداشتم. ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز درست مگید اگر موقع وصل شدن به سرورهای سیسکو درایور شبکه شما از وایرلس به شکل با سیم درمیاد بیشتر برای زمانی هست که ان تراستد سرور باشه میگردم اگر راهی بود حتما به شما اطلاع میدم

صبا شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام
ممنون از این اموزش خوب
مشکلی که هست موقع استفاه از قند شکنایی مثل لنترن یا سایفون، کانکشن وی پی انی ساخته نمیشه که ما اون رو روی هات اسپات قرار بدیم.راهی داره این مشکل؟

من از اون ها استفاده نکردم ولی فکر نکنم تفاوت داشته باشه

محمد دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1400 ساعت 01:16 ب.ظ https://master.blogsky.com

سلام
آموزش عالیییی بود
با اشتراک گذاری vpn تمام دستگاه ها بدون فیلتر شکن تمام سایت ها رو باز می کنه
و برای تلویزیون های هوشمند حرف نداره
متشکر

خواهش میکنم

Milad سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1400 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام خسته نباشید من تمام این کار ها رو کردم اما موقع کانکت شدن vpn این ارور میده the remote connection was not made because the name of the remote acces server did not resolve .باید چیکار کنم راهنمایی کنید

https://appuals.com/fix-the-remote-connection-was-not-made-because-the-name-of-the-remote-access-server-did-not-resolve/

محمد هادی پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام
خییییلی کمک کرد بهم
دمتون گرم

ممنونم

احسان شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر
تشکر از آموزش خوبتون.عالی بود و جواب داد.من برای وصل شدن به استور تلویزیون ال جی استفاده کردم.
دوستان من از hotspotshield استفاده کردم.زمانیکه تیک Allow رو میزدم کانکشن هات اسپات حذف میشد.
برعکس انجامش دادم ، جواب داد.یعنی اول از لیست کانکشن رو انتخاب کردم و بعد از اون تیک رو زدم.
با تشکر از شما

خیلی ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد